Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Японська туристка Джунко Шінба зі своєю екскурсійною групою перебували в Сінгапурі, де відвідала заклад Seafood Paradise. Туристка втратила дар мови через курйозний випадок, коли отримала рахунок у 680 доларів за краба. Жінка викликала поліцію і заявила, що її не повідомили про вартість страви.
Туристка замовила аляскинський королівський краб. Фото з відкритих джерел
Шінба розповіла, що в сінгапурському ресторані офіціант порадив їй замовити фірмову страву з аляскинського королівського краба з перцем чилі. За словами японської туристки офіціант заявив, що страва буде коштувати 20 доларів, однак не пояснив, що це ціна за 100 грамів. Таким чином жінка вважає, що її не поінформували про загальну вагу краба перед приготуванням, яка становила майже 3,5 кг. Таким чином у рахунку група туристів отримала ціну 680 доларів за страву.
Шокована сумою в рахунку японка викликала поліцію. Після скандалу ресторан Seafood Paradise погодився дати знижку для туристки в 80 доларів. Однак Джунко Шінба зв’язалась з Радою туризму Сінгапуру щодо інциденту та поскаржилась на Seafood Paradise.
Згодом сінгапурський заклад опублікував відео у якому було видно, як офіціант повідомляє туристів, що в меню вказана ціна за 100 грамів.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що європейська країна вирішила платити туристам гроші за її відвідування.
Також "Коментарі" писали про мандрівника, який не очікувано отримав пошматований багаж в аеропорту.
Новини