Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Вже кілька сезонів поспіль мікросумки залишаються світовим трендом та підкорюють модний Олімп. Популярний французький бренд Dior вирішив не відставати від глобального віяння і створив свою колекцію таких аксесуарів.
мікросумки Dior (фото з відкритих джерел)
Креативний директор бренду Марія Грація Кьюрі випустила у світ мікросумки, які в ці дні можна було побачити в Instagram-акаунтах всіх світових інфлюенсерів. Аксесуари стали мініатюрними версіями класичних моделей сумок бренду: Saddle, Lady, Caro і 30 Montaigne.
Крихітні Dior виконані з натуральної шкіри та прикрашені традиційними деталями, як і їхні прототипи. Колірну палітру для новинок вибрали багату: від класичних червоного і чорного кольорів до відтінків лате, м'яти та полуничного зефіру. Розмір сумок — 7,5 х 10 см.
Попри маленькі розміри, сумочка досить містка. Щоб продемонструвати це, бренд випустив відео, в якому інфлюенсери намагаються упакувати в мікросумки ключі, навушники, кредитні карти й навіть печиво.
Купити мікросумкиDior можна на сайті й в бутиках бренду. Вартість варіюється від 2550 до 3500 доларів.
Нагадаємо, що люксові бренди намагаються йти в ногу з часом і піклуватися про навколишнє середовище. Нещодавно французька компанія Louis Vuitton приєдналася до модного віяння і випустила дебютні екологічні сумки.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що французький дім моди Hermès International SA представив незвичайну новинку — сумку Birkin зі справжніх овочів. Над створенням моделей працював художник і дизайнер Бен Дензер, який відтворив легендарні сумки зі спаржі, капусти та огірків.
Новини