Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Лідерами стають — і це факт. Решта — майже завжди напівправда з кар'єрних тренінгів. Коли тебе раптово наздоганяє успіх і ти стаєш лідером команди, незмінно в голові спливають всілякі варіанти на кшталт "я не природжений керівник", "вони всі тирани і деспоти, як не стати таким" та інше, та інше. Сьогодні видання mport розповість нам про головні стереотипи щодо того, яким повинен бути керівник.
Бос не повинен проявляти слабкість
Вважаючи, що визнання провини і зміна курсу дій — слабкість, будь-яка людина приречена на провал. По-справжньому сильні лідери визнають помилки, свої або чужі, витягуючи з них уроки. Вони сприймають зворотний зв'язок, навіть якщо він негативний, і демонструють людяність, прислухаючись та турбуючись про співробітників.
Екстраверти — кращі керівники
Є стереотип, що екстраверти більш товариські і впевнені, а інтроверти замкнуті і сором'язливі. Однак це більше пов'язано з обробкою інформації та її поширенням — екстраверти виносять проблему на обговорення, а інтроверти переживають її в собі. Однак сама ця риса ніяк не гарантує, що екстраверт — хороший управлінець. Серед інтровертів є воістину видатні лідери на кшталт Білла Гейтса, Уоррена Баффета або Барака Обами.
Керівник = новатор
Звичайно, бути новатором — непогано, він амбітний і напористий, готовий ризикнути і зосередитися на глобальній меті. Однак найчастіше вони незалежні і воліють одиночну гру. Тому краще навчитися захоплювати колег, підлеглих і заступників, підтримувати контакт і працювати в співтоваристві. Так будь-які новації гарантовано зможуть втілитися.
Співробітники не довіряють босові
Якщо начальник зазвичай кричить, зривається і карає, співробітники навряд чи підуть на відвертість. Варто навчитися контролювати свої емоції, зосереджуватися на пошуку рішень, а не на звинуваченнях. А відгуки від колег можна отримати і анонімними опитуваннями, адже не боячись наслідків, люди більш відверті.
Також видання "Коментарі" розповість, в яких випадках потрібно бігти з співбесіди.
Новини