Головна Новини Дозвілля лайфхаки Коли потрібно тікати зі співбесіди: три головних ознаки
commentss НОВИНИ Всі новини

Коли потрібно тікати зі співбесіди: три головних ознаки

Співбесіду потрібно залишити або взагалі на ній не з'являтися, якщо ви зіткнулися з такими ситуаціями

28 липня 2020, 11:26
Поділіться публікацією:

Ми віддаємо роботі приблизно третину всього свого життя. Добре, якщо витрачені сили та час добре винагороджуються. Ще краще, якщо до високої заробітної платні додаються і позитивні емоції. Однак з роботою щастить не кожному. Простіше простого нарватися на вакансію, яка надалі принесе лише розчарування. За допомогою порталу mport ми розповімо тобі про кілька "дзвіночків" на співбесіді, коли варто "робити ноги".

Коли потрібно тікати зі співбесіди: три головних ознаки

Занадто коротка співбесіда

Надто коротка співбесіда не обіцяє нічого хорошого. Перш ніж приймати якісь рішення, представнику компанії необхідно уточнити чимало важливих моментів про кандидата. Для цього менеджер по підбору персоналу намагається дізнатися якнайбільше більше інформації про досвід роботи, особисте життя і навіть захоплення. Не варто дивуватися, якщо HR-менеджер поставить питання про наявність інтересу до азартних ігор, зокрема до популярних онлайн-казино. Річ у тому, що кандидата з якимись залежностями не візьмуть ні на одну серйозну посаду, тому питання не повинно здивувати. Якщо ж з кандидатом поговорили буквально п'ять хвилин і навіть не поставили подібних питань, швидше за все, роботодавець вже визначився з вибором.

Співбесіда в нетиповому місці

Розмова повинна проходити виключно в офіційній обстановці. Якщо роботодавець з будь-яких причин не бажає повідомляти своїм співробітникам про свій намір розглянути нових кандидатів, він може запропонувати здобувачеві пройти співбесіду в неформальній обстановці поза офісу або в позаурочний час. Якщо роботодавець пропонує поговорити рано вранці в кафе або у вихідний день, рекомендуємо не погоджуватися. По-перше, погоджуючись на зустріч у неформальному місці, ти не зможеш оцінити робочу атмосферу, адже може бути й таке, що надалі тобі доведеться не до душі новий колектив. По-друге, якщо начальник підшукує заміну людині, яка ще не знає про своє звільнення, це говорить про методи керівництва у цій організації. Є ймовірність, що заміну незабаром будуть шукати вже тобі.

Багато уваги особистому життю

Сексуальна орієнтація, плани на дітей, релігія і сімейний стан — речі, які не повинні цікавити роботодавця. До того ж, все це ніяк не повинно впливати на рішення. Все, що не може безпосередньо вплинути на ефективність роботи, начальству знати необов'язково. Якщо тобі поставили недоречні питання, не бійся відповідати на них відмовою, пояснюючи це особистими межами. Якщо менеджер наполягає на відповідях, сміливо заявляй про його непрофесіоналізм.

Також видання "Коментарі" розповість, про що слід питати роботодавця під час співбесіди.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини