Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Здавати роботу в останній момент, відкладати важливі справи й нічого не встигати — знайомо? Пора вчитися правильно розпоряджатися своїм часом.
Фото: kolobok.ua
1. Починайте з самого важливого. Виконання дрібних локальних задач може відвести в сторону від основного завдання або "запустити" прокрастинатора.
2. Пишіть. Усе. Плани, завдання, ідеї. Вітри в голові можуть дути сильні, понесе — не згадаєте.
3. Вимикайте соцмережі. Або не дивитеся в них, тільки по-чесному. Вони — основний злодій робочого часу. Чи не робітника, втім, теж.
4. Відмовляйте. Жорстко. Кожен раз, коли прохання викликає у вас дискомфорт. Навіть якщо вам незручно відмовити хорошій людині.
5. Автоматизуйте текучку. Ми рідко цікавимося функціоналом наших інструментів роботи, а там буває безліч опцій, розроблених фахівцем для того, щоб спростити нам життя.
Нагадаємо, пандемія коронавірусної інфекції вдарила по всіх сферах діяльності. Багато компаній почали зазнавати збитків і масово скорочувати своїх працівників або відправляти їх у відпустку своїм коштом. У зв'язку з такою нелегкою ситуацією, багато людей шукають альтернативні варіанти заробітку. Подаємо кілька ідей, які можна перетворити на свій власний бізнес. Сфера копірайтингу — одна з найпопулярніших для свого бізнесу, а якщо у вас ще є творча жилка, то можна зайнятися дизайном. Ніяких вкладення для старту не потрібно, лише зареєструватися на біржі фрілансерів або спеціальних сайтах по роботі з текстом і брати відповідні замовлення. Практично у всіх відомих компаній, брендів, магазинів і знаменитих людей є акаунти в соціальних мережах, якими потрібно займатися, їх просувати, робити цікавий контент та інше.
Новини