Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Хочеш привести думки в порядок — прибери на робочому столі. Чув такий вислів? Сенс прибирання та розвантаження закономірний: у чистоті хочеться творити і вигадувати. То як навести порядок на робочому місці? У цьому допоможе видання mport.
Викинь все непотрібне
Не сортуй прострочені папери та інші записки, які вже не потрібні. Залиш на робочому столі все найпотрібніше, решту склади в ящики чи теки. Тобі не повинно бути тісно і незручно працювати, інакше це буде тиснути на тебе емоційно. Та й кому хочеться після кожного прибирання складати на столі непотрібні дрібнички?
Продумай систему зберігання
Добре, якщо у тебе є спеціальні органайзери для зберігання паперів, книг, канцелярії (якщо немає, дуже радимо такими обзавестися). Згрупувавши все потрібне в одному місці, тобі буде простіше це знайти. Але найголовніше: ти навіть не уявляєш, скільки місця це тобі звільнить!
Використовуй органайзер для проводів
На робочому столі заважає не тільки кабель від комп'ютера, але і дроти від зарядки для телефону, а також навушники, які постійно плутаються з іншими кабелями. Купи та встанови нарешті органайзер для проводів. І більше ніяких мук з розплутуванням чергового вузла. А ще це помітно поліпшить зовнішній вигляд робочого місця.
Не забувай про ритуали
Порядок мало навести — його потрібно підтримувати. Візьми за правило протирати пил з поверхні столу щоранку, мити чашки з-під кави щодня. А також викидати весь непотріб, що накопичився протягом дня.
Також видання "Коментарі" розповість, як чоловікам навчитися економити.
Новини