Рубрики
МЕНЮ
Дмитрий Симоненко
Нещодавно в Парижі завершився Тиждень Моди. Бренд Balenciaga також представив свою колекцію майбутнього сезону весна / літо — 2021, головною фішкою якої став гольф з маскою і тапочки на підборах. Про це пише my.новості .
Фото: Balenciaga/ instagram
До речі, команда бренду не з'явилася на показі моди. Замість цього вони зняли кліп під пісню-хіт 80-х Корі Харта "I wear my sunglasses at night" ( "Я ношу сонцезахисні окуляри ночами").
Пояснюючи вибір музики, генеральний директор Balenciaga Демна Гвасалія заявив, що це алегорія.
Якщо в минулому сезоні показ Balenciaga імітував апокаліпсис, то ця демонстрація говорить про певний екологічний оптимізм.
За словами дизайнера, більше 93 відсотків матеріалів колекції вже перероблені або сертифіковані як екологічно чисті.
Особливість колекції Balenciaga-2020/21 — це її універсальність: моделі виготовлені поза гендеру та розміру, в стилі оверсайз-силуету.
Також, глядачі і критики помітили, що бренд зробив відсилання до "карантинному" гардеробу: домашні тапочки на підборах, светр з високим коміром, який плавно перетікає в маску, пальто в образі халата, спортивні костюми нагадують в карантинні костюми.
Раніше "Коментарі" писали про показ першої спільної колекції Міучча Прада і Рафа Сімонса.
Новини