Головна Новини Дозвілля подорожі TikTok заборонив вірусний Milk Crate Challenge
commentss НОВИНИ Всі новини

TikTok заборонив вірусний Milk Crate Challenge

Челлендж став настільки популярним в США і світі, тривогу забили лікарі

31 серпня 2021, 04:45
Поділіться публікацією:

Китайський соціальна мережа TikTok видалила результати пошуку по хештегом Milk Crate Challenge, оскільки вважає його поширенням небезпечної діяльности. Про це повідомляє CNN. Учасники цього челенджу мали пройтися "по сходах" з ящиків з-під молока. Однак ці ящики нестійкі, тому учасники часто падали і травмувалися.

TikTok заборонив вірусний Milk Crate Challenge

TikTok - фото з відкритих джерел

"TikTok забороняє контент, який рекламує і пропагує небезпечні дії. Ми видаляємо відео і перенаправляємо пошукові запити до наших Правил спільноти. Ми закликаємо всіх бути обережними у своїй поведінці, як в режимі онлайн, так і поза мережею", — прокоментував представник соцмережі.

Челлендж став настільки популярним в США і світі, тривогу забили лікарі, інформує The Washington Post. Зокрема, медики попереджають: травмовано від Milk Crate Challenge — це великий стрес для лікарень, які перевантажені через спалах коронавірусної інфекції.

Водночас в Twitter все ще існує акаунт цього челенджу — Official Milk Crate Challenge News Source, в якому публікують відео учасників.

Нагадаємо, TikTok змінив свою політіку. Тепер впливові особи, що займаються криптовалюта, розглядають можливість переходу на конкуруючі платформи. Як повідомляє CNBC, останнім часом TikTok регулярно видаляє відеоролики про криптовалюта без пояснень причин. При цьому деяким авторам блокують акаунти. Видання повідомляє, що більшість заблокованих роликів — освітні, а їх автори не отримують оплату за просування контенту. З липня відомо, що TikTok почав використовувати алгоритм, який автоматично блокує ролики, що порушують правила платформи. Також сервіс заборонив просувати в відео фінансові послуги, в тому числі криптовалюта, без помітки про бліндірованний контенті. Творці кріптовалютного змісту TikTok стверджують, що вони просто намагаються розповісти споживачам про розвивається, кажуть, що опинилися під ударом від швидких змін в компанії.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини