Головна Новини Дозвілля подорожі Головні нововведення, про які варто знати пасажирам авіаліній
commentss НОВИНИ Всі новини

Головні нововведення, про які варто знати пасажирам авіаліній

Більші компенсації та оплата ручної поклажі - що чекає на пасажирів з новими правилами авіаперельотів

16 листопада 2020, 12:20
Поділіться публікацією:

З листопада в Україні почали діяти нові правила авіаперевезень, які були затверджені Державіаслужбою ще у 2018 році. Про це повідомив сайт РБК-Україна. У документі багато нововведень, які треба знати як перевізникам, так і пасажирам. Тому, розберімося з головним.

Головні нововведення, про які варто знати пасажирам авіаліній

Фото: bugaga

1) Затримку прирівняли до скасування рейсу

Якщо рейс затримується більш ніж на 48 годин, він автоматично вважається скасованим. В такому разі пасажири можуть отримати матеріальну компенсацію за скасування авіаперельоту. Авіакомпанія зобов'язана виплатити кожному пасажиру від 250 до 600 євро.

2) Збільшилися суми матеріальних компенсацій

У разі смерті або каліцтва пасажира, авіакомпанія повинна буде виплатити йому або його близьким матеріальну компенсацію розміром до 154 554 євро. Раніше перевізник повинен був сплатити маленьку частину компенсації потерпілому негайно. Зараз це правило поширюється тільки на випадки смерті. Відшкодування збитків за пошкодження багажу становитиме близько 1545 євро. Раніше матеріальні компенсації були значно меншими.

3) Оплата за ручну поклажу

Пасажирам доведеться платити за ручну поклажу, яку раніше можна було проносити безкоштовно. Не платити можна тільки за інвалідну коляску, милиці, обладнання для людей з обмеженими можливостями, дитяче харчування, дорожню колиску для дитини. Також авіакомпанії самостійно вирішуватимуть, встановлювати чи не встановлювати ціни на певний вид багажу, наприклад на клітки з домашніми улюбленцями.

4) Перевізники встановлюватимуть час завершення посадки на рейс

Тепер перевізники повинні самостійно визначати час закінчення посадки та вказувати його на білетах. Тому пасажирам потрібно серйозніше ставитися до цього пункту, уважно дивитися на білети та не затримуватися, адже літак може відправитися без них.

5) Стягнути компенсацію з авіакомпаній стало складніше

Раніше компенсувати свої гроші можна було за допомогою додатків та сервісів, які діяли від вашого імені та змушували авіакомпанію виплатити відшкодування.

З листопада з'явилася умова: представник пасажира, який вимагатиме компенсацію, зобов'язаний надати оригінал довіреності від пасажира та копію його паспорта.

Сайт “Коментарі” бажає вдалих перельотів та повідомляє, що авіакомпанія SkyUp запустить недорогий переліт зі Львова до Стамбула.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини