Головна Новини Дозвілля стиль і краса Топ-7 літніх ароматів: культові духи Dior
commentss НОВИНИ Всі новини

На правах реклами Топ-7 літніх ароматів: культові духи Dior

Сім найпопулярніших літніх ароматів Dior

6 липня 2020, 14:05 comments1240
Поділіться публікацією:

Сонце, яскраві фарби, безтурботні прогулянки та мрії, які збуваються. Час для "теплої" французької парфумерії та легенди стилю. Представляємо сімку найпопулярніших літніх ароматів Діор.

Топ-7 літніх ароматів: культові духи Dior

1. J'adore 2011

У перекладі з французької означає "Я обожнюю!". J'adore — найвпізнаваніша колекція модного дому. Все завдяки відвертій рекламі з граціозною Шарліз Терон, яка чуттєво зриває із себе прикраси, вечірню сукню і залишається "в костюмі Єви". Чоловіки, побачивши це, відчували захоплення у всіх сенсах, а жінки бігли в магазини, бажаючи випромінювати таку ж енергію волі. Імідж — ніщо, Dior J'adore — все. Іскриста квіткова композиція 2011 року досягла сердець і стала однією з найпопулярніших в лінійці.

Топ-7 літніх ароматів: культові духи Dior - фото 2

2. Miss Dior Blooming Bouquet 2014

Крістіан Діор говорив, що ніколи не мріяв створювати одяг. У жінок його захоплювали в першу чергу духи. Одного разу він сказав своєму другові Сержу Хефтлер-Луіше: "Давай зробимо аромат, який пахне любов'ю". Так з'явився родоначальник колекції Miss Dior, за яким послідували випуски інших гідних версій. Одна з них — квіткова туалетна вода Blooming Bouquet. Згідно з опитуванням американського видання Flavors & Fragrances композиція вважається ідеальним варіантом для теплого сезону.

3. Dior Homme Sport 2017

Перша версія вийшла у 2008 році, але найбільш продаваною з серії стала туалетна вода 2017 року. Dior Homme Sport — це невимушений спортивний шик для активних чоловіків, які сміливо "пірнають" у вир подій галасливого мегаполісу і беруть від життя все. Обличчям рекламної кампанії став Роберт Паттінсон, зображений на тлі нью-йоркських кварталів і хмарочосів. Привабливий актор з точністю передав концепцію духів і елегантно-чуттєвий стиль Dior. Складно сказати, під яким враженням були чоловіки, але жінки напевно відвідали найближчий магазин, щоб купити подарунок для коханих.

4. Miss Dior Absolutely Blooming 2016

В основі композиції — червоні ягоди, граська сентифолія, півонія і білий мускус. Одна з варіацій Miss Dior за задумом Франсуа Демаші повинна була стати ольфакторним вибухом і викликати бажання скоріше її спробувати. Так і сталося. Важливим елементом тут виступає троянда сентифолія, яку парфумери надзвичайно цінують за унікальний, злегка мармеладний свіжий аромат. Троянду для духів вирощують в маєтку Крістіана Діора. Вона цвіте лише кілька тижнів на рік, а збирають її вручну на світанку і вибирають тільки повністю розкриті бутони.

Топ-7 літніх ароматів: культові духи Dior - фото 3 

5. Joy By Dior 2018

Цю композицію чекали майже 20 років. Річ у тому, що з 1999 року бренд не випускав pillar fragrances — ароматів-стовпів з власним ім'ям, філософією і особою. У 2018 році з'явився довгоочікуваний Joy By Dior — ода життя, задоволення і щастя. "Молоко і мед, квіти і цитруси, ласкавий деревний акорд, безтурботність мускусу, ніжний шовк і бархатиста шкіра. Я уклав в один флакон всі насолоди!" — повідомляє Франсуа Демаші. Парфумовану воду представила муза будинку Дженніфер Лоуренс — ефектна і чуттєва, справжнє втілення дівчини Dior.

6. Sauvage 2018

Свіжість з деревним шлейфом, вишуканість і сміливість. Композиція натхненна безкрайніми просторами, дикою природою, гірськими вершинами й чистим синім небом. "В якості відправної точки для створення Sauvage я використовував образ чоловіка, який перебуває поза часом і модою. Він завжди вірний собі". — Каже парфумер. Хто б це міг бути, як не Джонні Депп — яскравий, харизматичний і істинно мужній. Він ідеально представив ідею аромату. Цікаво, що до цього актор ніколи не знімався в рекламі парфюмерії.

7. Diorissimo 1956

Легендарний аромат з ніжною конвалією в серці — символом радості, надії й щастя у французів. У 1950-х, коли Dior тільки вставав на ноги, знаменитий граський парфумер Едмон Рудницька захотів створити для жінок щось елегантне і чисте. Він думав про свіжу і прекрасну конвалію у своєму саду. У 1955 році Рудницька зустрівся з Діором і втілив свою мрію. Diorissimo — це душа Dior, з якої почався успіх парфумерії бренду.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини