Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Міжнародна мережа ресторанів громадського харчування KFC вирішила порадувати покупців незвичайної новинкою, якої немає в меню. Компанія випустила обмеженим тиражем колекцію губних помад зі смаком гострих крилець, якими так славиться. Про це повідомляє видання buro247.
KFC
Запуск продукту відбувся 29 липня — в День червоної помади, який збігся зі святкуванням Дня курячих крилець. Ось таким способом і "народився" незвичайний тандем. Помада від KFC має яскраво-червоний колір і створена за технологією, яка дозволяє їй триматися на губах близько восьми годин. Так, що крім смачного, приємного і гостренького смаку, вона ще й дуже стійка, а значить не завадить перекусити улюбленою стравою.
До слова, це не перший незвичайний експеримент мережі громадських ресторанів KFC. У 2016 році компанія випустила лімітовану колекцію їстівних лаків для нігтів.
Нагадаємо, що китайська корпорація Xiaomi запустила клавіатуру для жінок у вигляді палетки з губною помадою.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло про те, чому жінкам варто користуватися помадою.
Новини