Головна Новини Дозвілля саморозвиток Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно
commentss НОВИНИ Всі новини

Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно

Ці світові бренди постійно на слуху

12 березня 2021, 10:20
Поділіться публікацією:

Ми користуємося продуктами різних світових брендів, але мало хто замислювався над тим, чи правильно ми вимовляємо ці торгові марки. Виявляється, що не всі відомі компанії називаються так, як думає більшість з нас.

Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно

світові бренди, які ми вимовляємо неправильно / auto-facelift.ru

Audi

Слово "Audi" перекладається як "слухати". Відома німецька компанія не раз відзначала, що автомобілі їх марки називаються "Оді", але в свідомості мільйонів людей закріпилася вимова "Ауді".

Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно - фото 2

Honor

Це бренд, який належить китайській компанії Huawei. Слово "honor" перекладається як "гідність, честь". В даному випадку в англійській мові перша буква H не читається, а тому правильно називати компанію "Онор".

Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно - фото 3

Guess

Американська роздрібна компанія і однойменний бренд чоловічого та жіночого одягу та аксесуарів був створений в 1981 році. Більшість людей вимовляють назву бренду так само, як читають. Але насправді потрібно вимовляти "Ges".

Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно - фото 4

Tommy Hilfiger

Відомий бренд, який спеціалізується на одязі, взутті, парфумерії та інших виробах. Деякі покупці вимовляють його назву як "Томмі Хайлфайгер", проте правильно говорити: "Томмі Хілфігер", адже так звуть засновника бренду.

Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно - фото 5

Adidas

Засновником бренду спортивного одягу є Адольф Дасслер, якого часто називали Аді. Його компанія — це поєднання ніка Adi та прізвища Das, тому при вимові потрібно робити наголос на першому складі.

Назву яких світових брендів ми вимовляємо неправильно - фото 6

Нагадаємо, що кожен день ми стикаємося з великою кількістю символів, і більшість, з них настільки звичні, що ми навіть не замислюємося над тим, який сенс в них вкладено.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що художник перетворив логотипи популярних брендів в справжню зброю.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення


Новини