Головна Новини Дозвілля психологія Хитрощі супермаркетів: як нас змушують купувати більше
commentss НОВИНИ Всі новини

Хитрощі супермаркетів: як нас змушують купувати більше

Мистецтво маркетингу - це вміння правильно продати

26 жовтня 2020, 14:40
Поділіться публікацією:

Практично всі супермаркети, щоб підвищити свій прибуток, використовують різні маркетингові прийоми. І не багато покупців знають про них, тому трапляються на "вудку". Видання Forumdaily розповіло, які хитрощі змушують нас витрачати в магазині більше, ніж ми планували.

Хитрощі супермаркетів: як нас змушують купувати більше

md-eksperiment.org

Пробудження апетиту

У супермаркет краще не ходити голодним, інакше можна купити багато незапланованих товарів. Вам здається ніби ви з'їсте все, що кидаєте в кошик, але на ділі, не торкаєтесь навіть до половини продуктів. Для таких людей використовують спеціальні прийоми. Наприклад, вітрину зі свіжою випічкою, яка вабить своїм ароматом і зовнішнім виглядом. А також дегустаційні острівці, які часто встановлюють в супермаркетах. Поки ви ходите і пробуйте шматочки ковбаси чи сиру, то бажання поїсти посилюється, і ваш кошик поступово наповнюється незапланованими покупками.

Гіпноз музикою

Американські вчені довели, що енергійна музика підштовхує покупців на спонтанні покупки. Несвідомо підлаштовуючись під її темп, люди складаємо в візок дорожчі товари, та ще й в більшій кількості. Але повільна музика — теж хитрість. Покупці уповільнюють темп і починають ходити між стелажів і розглядати товари й точно відправлять в кошик 1-2 продукти, яких не було в списку.

Кольори

Дослідження, опубліковане в журналі Business Review, доводить, що покупці залишають на 15% більше грошей в магазинах, які оформлені в зелено-синьому кольорі. А ось оформлення, де використані теплі відтінки, не так підштовхує людей на зайві покупки.

Дисконтні карти

Якщо ви думаєте, що супермаркет подбав про вашу економію без вигоди для себе, то сильно помиляєтеся. По-перше, ви будете частіше ходити в той магазин, де у вас є накопичувальна або знижкова карта. По-друге, за допомогою цих карт магазин відстежує ваші покупки й формує індивідуальні пропозиції про вигідні ціни на ці товари. Ви думаєте — можна заощадити 20% на м'ясі й купуєте продукт, але при цьому ще пару годин тому не планували його готувати.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, чи потрібно дезінфікувати продукти після покупки в супермаркеті.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини