Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Ділові зустрічі — це важлива частина будь-якого бізнесу. Без них зовсім обійтися ніяк не можна. Але якщо ви вже точно вирішили сказати своєму діловому партнерові "ні" або навіть уникнути зустрічі, ми підкажемо тобі, що слід робити, щоб зберегти шанобливе ставлення між вами.
Говоримо "ні" правильно. Фото: spo.mosmetod.ru
Пошта
Завжди відмовляйся за допомогою пошти. Тоді вдасться уникнути засуджуючого погляду і зайвих слів. Радимо відразу вказувати причини, чому не можеш прийти. Постарайся не залишити по собі славу повного негідника.
Мобільний
Мобільний зв'язок допоможе не говорити прямо в очі "ні" тому, кого не хочеш сильно образити.
Сім'я
Сім'я — найбільш безпрограшний варіант. Тут ніхто не буде сперечатися, адже вона завжди і у всіх на першому місці (в ідеалі, принаймні). Ну а якщо ініціатор зовсім наполегливий, скажи, що їдеш побачити своїх діточок. У 99% випадків такі відмовки спрацьовують.
Кава
Часто так буває, що пропонують поговорити за чашкою кави. Ти чекаєш невимушеної розмови, а людина насправді хоче серйозні справи з тобою обговорити. В такому разі не відмовляйся, а проси писати листи. Так зекономиш власний час і при цьому не вчиниш грубо з потенційним діловим партнером.
Великий івент
Щоб не витрачати багато часу на одну людину, запитай, чи буде вона на якомусь майбутньому заході. Якщо так — там і поговоріть про все, що її цікавить.
Уміння говорити "ні" — це тонке мистецтво, його потрібно ретельно розвивати. Ми не сумніваємося в тому, що ти впораєшся. Також видання "Коментарі" розповість, як залишатися бадьорим весь день.
Новини