Головна Новини Дозвілля лайфхаки ТОП-8 «гачків» офіціантів, на які ми вічно потрапляємо
commentss НОВИНИ Всі новини

ТОП-8 «гачків» офіціантів, на які ми вічно потрапляємо

Про ці хитрощі офіціантської справи варто знати кожному відвідувачу

18 вересня 2020, 04:45 comments2620
Поділіться публікацією:

Іноді відпочинок в ресторані або кафе несподівано псує неприємне завершення проведення часу у вигляді вимог оплатити послуги, які, як з'ясовується, вам надавав заклад. Або ж у чеці красується сума, на яку ви зовсім не розраховували, і навіть не можете зрозуміти: "А як "намалювалися" такі цифри?". Існує кілька прийомів, які використовують більшість закладів. Як не потрапити під "гіпноз" офіціанта, розповідає портал Inmyroom.

ТОП-8 «гачків» офіціантів, на які ми вічно потрапляємо

Прийом №1 — табличка "заброньовано"

Нерідко табличку Reserved в закладах ставлять не тільки для того, щоб "зберегти" заброньований столик. Іноді таким чином перестраховуються, щоб невелика компанія не сіла за великий стіл.

Прийом №2 — "золоті столики"

Здавалося б, в ресторані повно вільних місць, а вас посадили за незручний столик біля входу. Знайте, що це не безладність персоналу. Оскільки так створюють видимість того, що в закладі багато гостей, а ви — така собі приманка для нових відвідувачів. Зазвичай найбільш нарядно одягнених людей офіціанти садять біля вікна або на веранді.

Прийом №3 — найдорожча страва в кінці

Особливо залишатися на чеку потрібно при здійсненні замовлення. У офіціантів прийнято найдорожче блюдо або найвишуканіший напій називати останніми. Адже так зростає ймовірність, що ви замовите саме це.

Прийом №4 — ціни в меню

Пам'ятайте, що ціни в меню вказуються частіше за все не за порцію, а за 100 грамів продукту. Звичайно ж, про це вам не нагадають офіціанти, тому уважно читайте меню і придивляйтеся до зносок.

Прийом №5 — рекомендації офіціанта

Якщо офіціант наполегливо рекомендує вам ту чи іншу позицію з меню, то це може говорити про таке. По-перше, офіціант міг переплутати замовлення і тепер йому терміново потрібно "прилаштувати" готові страви іншому відвідувачу. По-друге, можуть бути домовленості з іншими фірмами: офіціанти нагороджуються бонусами за реалізацію певних продуктів. І по-третє, банально — у продукта закінчується термін придатності, потрібно встигнути його продати.

Прийом №6 — "закриті" питання

Правило "закритого" питання спрацьовує як в бюджетних кафе швидкого харчування, так і в дорогих ресторанах. Коли гість не встиг зорієнтуватися, то вибирає між рибою або м'ясом, білим або червоним вином. Правда, планував він покуштувати тільки легкий салат і чашку кави.

Прийом №7 — безкоштовні закуски

Легкі закуски — аперитив — подаються безкоштовно для того, щоб у вас виникло бажання замовити побільше. Наприклад, солоні горішки і крекери викликають спрагу і розпалюють апетит.

Прийом №8 — оновлення напоїв

Мабуть, на цю "вудку" траплялося дуже багато людей. Офіціант мило підливає вам напій мало не після кожного ковтка. Мета такого споювання одна: ви допиваєте вино раніше, ніж встигнете доїсти блюдо, тому вирішує замовити ще пляшку.

Нагадаємо, в Україні з'явилася нова шахрайська афера: як виманюють гроші.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини