Головна Новини Дозвілля фільми і серіали Нудьгувати не доведеться: Disney розповів, як планує розширити популярні франшизи
commentss НОВИНИ Всі новини

Нудьгувати не доведеться: Disney розповів, як планує розширити популярні франшизи

Франшизи Star Wars і Marvel будуть демонструватися на потоковому сервісі Disney +

11 грудня 2020, 10:49
Поділіться публікацією:

Disney оголосив про плани з значного розширення своїх франшиз по "Зоряним війнам" і "Марвелу" на своєму потоковому сервісі по підписці Disney +. Компанія заявила, що її майбутні фільми "Пітер Пен і Венді" і "Піноккіо" Тома Хенка будуть показані прямо на Disney, минаючи кінотеатри. Disney — остання велика студія, яка перемкнула свою увагу з кіно на потокове мовлення.

Нудьгувати не доведеться: Disney розповів, як планує розширити популярні франшизи

ФОТО: Pinterest

Минулого тижня Warner Brothers заявила, що всі її релізи 2021 року буде дебютувати на HBO Max. Криза з коронавірусом сильно вдарила по індустрії кіно і розваг, і кінотеатри відчайдушно потребують контенту, щоб заманити глядачів назад новими розвагами, які спочатку можна було побачити тільки на їх екранах. Але виробники контенту хочуть обслуговувати аудиторію, яка, можливо, не готова повернутися в кінотеатри.

Disney заявив, що планує запропонувати 10 нових серіалів у франшизах Marvel і Star Wars протягом наступних кількох років. До них відносяться новий сезон найбільшого хіта Disney "Мандалорець" з персонажем "Зоряних воєн", що належить до тієї ж раси, що і гранд-майстер Йода.

Також був анонсований інший серіал "Зоряних воєн", "Андор" з Дієго Луною в головній ролі, який вже встиг знятися в фільмі "Бунтар-один" у 2016 році. Крім того, компанія повідомила, що в розробці знаходяться і мультсеріали по "Зоряним війнам": "Погана партія" і "Історія дроїдів".

Керівники компанії сказали, що покупці повинні чекати чогось нового щотижня. У Disney +, який був запущений трохи більше року тому, зараз 86,8 мільйона передплатників — цифра, що набагато перевищує її власні прогнози щодо зростання числа клієнтів. Разом з сервісами спортивного стрімінга Hulu і ESPN у компанії в цілому близько 137 мільйонів передплатників.

Як повідомляло видання "Коментарі", Disney представив робота з людською мімікою.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини