Рубрики
МЕНЮ
Владимир Лавский
Компанія Walt Disney найближчим часом переформатує всю роботу кіно-гіганта під стрімінгові платформи. Про це йде мова на офіційному сайті компанії.
Студійний підрозділ Disney буде тепер включати три команди. Вони повинні відповідати за різний контент для каналів дистрибуції. Так, перша команда зосередиться на виробництві театральних і епізодичних проєктів. До неї увійдуть The Walt Disney Studios, 20th Century Studios, Marvel, Pixar, Lucasfilm і Searchlight. Друга команда займеться розважальним контентом, які користуються популярністю на кабельному телебаченню — зокрема, National Geographic, ABC News і канали Disney. Остання команда зосередиться на спортивному контенті.
Як повідомляє джерело, подібні зміна — вимоги ринку в період пандемії COVID-19. В іншому випадку компанія могла б просто не вижити, попри збільшення доходів протягом останніх кількох років. Крім того, у виробника у 2019 році з'явився власний канал — Disney+, де 24 години на добу йде контент виробництва кіногіганта.
Як раніше повідомляли "Коментарі", Disney планує скоротити понад 30 тисяч працівників.
Голова підрозділу парків Джош Д'Амаро в листі до співробітників назвав цей крок несамовитим. Він зазначив, що керівництво намагалося уникнути звільнень, скорочуючи витрати, припиняючи проекти та оптимізуючи операції. З квітня компанія продовжувала виплачувати медичну допомогу звільненим працівникам.
Новини