Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Останній жіночий аромат бренду Si, Giorgio Armani минулого року був на сьомому місці у світі за обсягом продажів. Популярність аромату принесла не тільки шипрово-фруктова композиція, але і те, що амбасадором парфуму була актриса Кейт Бланшетт. Обличчям нового аромату My Way стала теж актриса — пуэрторіканка Адріа Архона ("Справжній детектив", "Нарко"). Про це повідомляє видання buro247.
Жіночий аромат My Way натхненний подорожами та пошуком нових вражень. Джорджо Армані в ролі героїні представив сучасну молоду жінку. "Вона розумна, допитлива і позбавлена забобонів. Найцінніше для неї — це досвід спілкування і пізнання".
Парфумерний і косметичний бренд Giorgio Armani є частиною L'oreal Group, але дизайнер повністю брав участь у розробці ідеї аромату і особисто намалював ескіз флакону.
My Way створений в концепції сталого розвитку. Флакон та упаковування піддаються переробці. У нового аромату є рефил, що на 32% зменшує необхідність у використанні картону, на 55% зменшує кількість використовуваного скла, на 64% менше пластику та на 75% — металу.
Це перший крок для Armani в зниженні вуглецевого сліду від виробництва та дистрибуції продуктів. До 2025 року компанія зобов'язується зменшити слід на 25%.
Парфумерна композиція будується навколо туберози, улюбленої квітки Армані. Головну ноту доповнює ваніль з Мадагаскару, бергамот з Калабрії, квіти апельсина з Єгипту, жасмин, білий мускус.
Задля підтримки сталого землеробства компанія фінансує програму на острові Мадагаскар. Інші парфумерні інгредієнти закуповуються у відповідальних постачальників по всьому світу.
Запуск аромату запланований на 10 серпня на сайті бренду. У кінці серпня My Way надійде в продаж в магазини по всьому світу.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло про те, що співачка Тіна Кароль представила власний парфум.
Новини