Головна Новини Дозвілля мода Повернення легенди: 5 дивовижних фактів про Zara на порозі її повернення в Україну
commentss НОВИНИ Всі новини

Повернення легенди: 5 дивовижних фактів про Zara на порозі її повернення в Україну

З квітня магазини Zara мають відновити свою роботу

2 березня 2024, 10:30
Поділіться публікацією:

З анонсом повернення Zara на український ринок, прихильники бренду вже в передчутті нових модних колекцій. Відомий своїм унікальним стилем і доступністю, Zara знову готує щось особливе для своїх шанувальників. Але крім останніх трендів і новинок, є дивовижні факти про бренд, які могли залишитися за лаштунками. “Коментарі” знайшли п'ять маловідомих деталей про Zara, які змусять вас поглянути на цей бренд під новим кутом.

Повернення легенди: 5 дивовижних фактів про Zara на порозі її повернення в Україну

Магазини Zara повертаються в Україну, businessmagazin.ro

1. Від ідеї до вітрини 

Одна з ключових особливостей Zara — це її дивовижна здатність швидко переносити тренди з подіумів на полиці магазинів. Усього за 15 днів нова модель одягу може пройти шлях від початкової концепції до готового виробу в продажу. Це стало можливим завдяки грамотній логістиці та управлінню запасами, що дозволяє бренду оперативно реагувати на модні запити покупців.

2. Турбота про планету

Zara серйозно ставиться до питань екології, прагнучи до того, щоб до 2025 року вся їхня продукція була виготовлена з перероблених або екологічно чистих матеріалів. Це передбачає використання органічної бавовни, вторинного поліестеру і віскози, виробництво якої не шкодить навколишньому середовищу.

3. Дизайнерська майстерня

На відміну від інших модних будинків, де за колекції відповідає один або кілька дизайнерів, у Zara працює команда з більш ніж 200 талановитих дизайнерів. Вони надихаються останніми модними тенденціями, вуличною модою та актуальними віяннями в соціальних мережах, щоб створювати стильні та доступні речі для кожного сезону.

4.  Імперія без реклами

Zara практично не витрачає гроші на традиційну рекламу, вважаючи за краще інвестувати в місце розташування магазинів і їхній дизайн. Ця стратегія дає змогу бренду залучати покупців без додаткових витрат на рекламні кампанії. Акцент зберігається на якості та стилі продукції.

5. Повага до кожного ринку

Zara приділяє велику увагу вивченню місцевих уподобань і модних тенденцій. Це дає змогу адаптувати колекції під конкретні ринки, пропонуючи українським покупцям одяг, який ідеально відповідає їхнім смакам і потребам.

Зазначимо, що вже з квітня іспанська компанія Inditex, якій належить Zara, планує повернутися в Україну. Спочатку відкриють 20 магазинів, у тому числі три аутлети Zara в столиці. 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини