Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
У цьому році дизайнери намагаються здивувати покупців своїми нестандартними взуттєвими новинками. Тільки в мережі перестали обговорювати дивне взуття з пальцями та манікюром від японського бренду, як компанія AVAVAV представила свої чоботи-монстри.
Бренд AVAVAV представив чоботи-монстри / фото: depositphotos
Молодий флорентійський бренд, а точніше його дизайнер Беате Карлссон створила гіперреалістичне взуття з довгими пальцями. За її словами, ця стилістика зображає безумство нового часу з обов'язковим соціальним дистанціюванням.
У нову колекцію бренду увійшли чоботи та ботфорти, які нагадують лапи справжніх монстрів. Але попри це взуття з витягнутими пальцями в темно-червоному і яскраво-зеленому кольорах розкупили за перші хвилини. Але вартість такої новинки не вказана.
До речі, не забуває дизайнер і про екологічний аспект: для створення новинок були використані залишки матеріалів, запозичені у великих модних брендів. Крім того, взуття продається обмеженими партіями онлайн, продається в упаковці з перероблених матеріалів і перевозиться на електромобілях.
Нагадаємо, що популярна американська компанія Tommy Hilfiger, яка виробляє одяг, взуття та парфумерію, вирішила порадувати своїх покупців незвичайним взуттям. Відомий дизайнер минулого року представив весняну колекцію взуття, куди увійшли моделі кросівок, розроблених з використанням переробленої яблучної шкірки.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що новинки італійського будинку високої моди Bottega Veneta є одними з найпопулярніших серед модників в цьому році. У 2020 році бренд випустив незвичайне взуття, яка стала інтернет-мемом. Відомо, що мюлі жовтого кольору увійшли в колекцію під назвою Pre-Fall 2020.
Новини