Тиждень моди в Парижі: відомий бренд випустив светр-маску і домашні тапочки на підборах

За словами гендиректора "Balenciaga" Демна Гвасалія, більше 93 відсотків представлених нарядів зшиті з перероблених матеріалів

Нещодавно в Парижі завершився Тиждень Моди. Бренд Balenciaga також представив свою колекцію майбутнього сезону весна / літо - 2021, головною фішкою якої став гольф з маскою і тапочки на підборах. Про це пише my.новості .

До речі, команда бренду не з'явилася на показі моди. Замість цього вони зняли кліп під пісню-хіт 80-х Корі Харта "I wear my sunglasses at night" ( "Я ношу сонцезахисні окуляри ночами").

Пояснюючи вибір музики, генеральний директор Balenciaga Демна Гвасалія заявив, що це алегорія.

"Мода шукає щось в темряві, нічого не бачачи", - заявив дизайнер.

Якщо в минулому сезоні показ Balenciaga імітував апокаліпсис, то ця демонстрація говорить про певний екологічний оптимізм.

"Через 10 років весь одяг буде стійким", - говорить дизайнер.

За словами дизайнера, більше 93 відсотків матеріалів колекції вже перероблені або сертифіковані як екологічно чисті.

Особливість колекції Balenciaga-2020/21 - це її універсальність: моделі виготовлені поза гендеру та розміру, в стилі оверсайз-силуету.

Також, глядачі і критики помітили, що бренд зробив відсилання до "карантинному" гардеробу: домашні тапочки на підборах, светр з високим коміром, який плавно перетікає в маску, пальто в образі халата, спортивні костюми нагадують в карантинні костюми.


Раніше "Коментарі" писали про показ першої спільної колекції Міучча Прада і Рафа Сімонса.