Незвичайна дизайнерка запустила новий бренд і стала зіркою Instagram

До першої колекції Бубі включені невеликі сумочки, а також аксесуари з шовку в різних модних напрямках

Відома в мережі Instagram чихуа Бубі, що має майже 250 тисяч передплатників, запустила власну марку одягу. Перша колекція називається Boobie Starter Pack. У неї включені невеликі сумочки, ціна яких сягає 270 доларів, а також аксесуари з шовку в різних модних напрямках по 80 доларів.
Господиня Бубі, дівчина на ім'я Біллі стверджує, що сумки бренду - ручної роботи, призначені для носіння телефону, гаманця, помади, а також дезинфікуючого засобу для рук і маски.
Цікаво, що за час карантину через епідемію COVID-19 на оновлення сторінки чотирилапої дизайнерки і мешканки Нью-Йорка чихуа Бубі, підписалися понад 100 тисяч нових передплатників.
Крім роботи над власним брендом Бубі досить часто бере участь у фотосесіях - позує в одязі і окулярах, носить футболки та брендові сумки, в тому числі Jacquemus і Prada.
Раніше "Коментарі" повідомляли про те, що Бред Пітт став Амбассадор бренду Brioni. Колекція, в якій брав участь актор, називається Tailoring Legends і розрахована на сезон осінь-зима 2020/2021.