Берег смерті: як виглядає найбільший у світі цвинтар кораблів в Індії (ФОТО)

Корабельня з розбирання суден в Індії заснована у 1983 році

Більшість суден будується в Східній Азії, зокрема, в Китаї, Південній Кореї та Японії, а розбивається і знищується - в Південній Азії, зокрема, в Індії, Бангладеші і Пакистані. Найбільшою верф'ю у світі, де розбирають кораблі є пляж Аланг в Індії. Розміри судноремонтної корабельні Аланга - вражають, пише thetravel.

На пляжах Аланга в Індії знищують та розбирають десятки кораблів. Корабельня з розбирання суден в Аланзі (штат Гуджарат, Індія), була заснована в 1983 році і швидко виросла, ставши найбільшою корабельнею з розбирання суден у світі. Незабаром вона витіснила велику судноремонтну корабельню Гадані в Пакистані. У 2012 році вона переробляла близько половини всіх врятованих суден по всьому світу.

В Аланзі налічується в цілому близько 183 ділянок (або приміщень для розбивки суден) загальною місткістю 4,5 мільйона тонн легкої водотоннажності - LDT (вага судна без палива і т.д.). Довжина: простягається на 10 кілометрів (6 миль) уздовж узбережжя

Ділянки: 153 ділянки або судноремонтні корабельні в Алангі

На цьому кар'єрі ржавіють великі супертанкери, автомобільні пороми, контейнеровози, а в минулому океанські лайнери. Ці кораблі викидаються на берег під час припливу, і після відпливу сотні працівників приступають до небезпечної і трудомісткої роботи з демонтажу корабля. Те, що можна врятувати, а все інше викидають на звалище.

До слова, найдовший корабель розпиляли у 2009 році.

За інформацією Maine Insight, Індія проводить дуже вільну політику в галузі захисту морського середовища, і це, ймовірно, полегшило виконання небезпечного завдання із знищення суден. Відомо, що кілька красивих коралових рифів були повністю знищені, а флора і фауна в цьому районі суттєво постраждала. Активісти стверджують, що там зберігаються різні токсичні відходи, придатна для використання нафта, отруйні гази і навіть радіоактивні елементи.

У 2021 році міністр фінансів Індії Нірмала Сітараман оголосила про намір подвоїти потужності з переробки суден до 2024 року. Ця мета має бути досягнута за рахунок залучення більшої кількості суден з Європи та Японії.

У 2021 році близько 48% судноремонтних потужностей Аланги простоювали. У 2011-2021рр роках він мав рекордні 415 суден - це був єдиний раз, коли величезна корабельня наблизилася до своєї повної потужності в 4,5 мільйона тонн.

Незважаючи на те, що його потужність становить лише малу частину, планується додати ще 15 ділянок в спробі збільшити обсяг.

Більшість суден, що прибувають в Аланг, зареєстровані в країнах, які зазвичай вважаються податковими притулками (наприклад, Сент-Кітс і Невіс, Барбадос і Панама).

Нагадаємо, що "Коментарі" інформували про те, що Індія повністю відмовиться від одноразового пластику.