Топ-7 літніх ароматів: культові духи Dior

Сім найпопулярніших літніх ароматів Dior

Сонце, яскраві фарби, безтурботні прогулянки та мрії, які збуваються. Час для "теплої" французької парфумерії та легенди стилю. Представляємо сімку найпопулярніших літніх ароматів Діор.

1. J'adore 2011

У перекладі з французької означає "Я обожнюю!". J'adore — найвпізнаваніша колекція модного дому. Все завдяки відвертій рекламі з граціозною Шарліз Терон, яка чуттєво зриває із себе прикраси, вечірню сукню і залишається "в костюмі Єви". Чоловіки, побачивши це, відчували захоплення у всіх сенсах, а жінки бігли в магазини, бажаючи випромінювати таку ж енергію волі. Імідж — ніщо, Dior J'adore — все. Іскриста квіткова композиція 2011 року досягла сердець і стала однією з найпопулярніших в лінійці.


2. Miss Dior Blooming Bouquet 2014

Крістіан Діор говорив, що ніколи не мріяв створювати одяг. У жінок його захоплювали в першу чергу духи. Одного разу він сказав своєму другові Сержу Хефтлер-Луіше: "Давай зробимо аромат, який пахне любов'ю". Так з'явився родоначальник колекції Miss Dior, за яким послідували випуски інших гідних версій. Одна з них — квіткова туалетна вода Blooming Bouquet. Згідно з опитуванням американського видання Flavors & Fragrances композиція вважається ідеальним варіантом для теплого сезону.

3. Dior Homme Sport 2017

Перша версія вийшла у 2008 році, але найбільш продаваною з серії стала туалетна вода 2017 року. Dior Homme Sport — це невимушений спортивний шик для активних чоловіків, які сміливо "пірнають" у вир подій галасливого мегаполісу і беруть від життя все. Обличчям рекламної кампанії став Роберт Паттінсон, зображений на тлі нью-йоркських кварталів і хмарочосів. Привабливий актор з точністю передав концепцію духів і елегантно-чуттєвий стиль Dior. Складно сказати, під яким враженням були чоловіки, але жінки напевно відвідали найближчий магазин, щоб купити подарунок для коханих.

4. Miss Dior Absolutely Blooming 2016

В основі композиції — червоні ягоди, граська сентифолія, півонія і білий мускус. Одна з варіацій Miss Dior за задумом Франсуа Демаші повинна була стати ольфакторним вибухом і викликати бажання скоріше її спробувати. Так і сталося. Важливим елементом тут виступає троянда сентифолія, яку парфумери надзвичайно цінують за унікальний, злегка мармеладний свіжий аромат. Троянду для духів вирощують в маєтку Крістіана Діора. Вона цвіте лише кілька тижнів на рік, а збирають її вручну на світанку і вибирають тільки повністю розкриті бутони.

5. Joy By Dior 2018

Цю композицію чекали майже 20 років. Річ у тому, що з 1999 року бренд не випускав pillar fragrances — ароматів-стовпів з власним ім'ям, філософією і особою. У 2018 році з'явився довгоочікуваний Joy By Dior — ода життя, задоволення і щастя. "Молоко і мед, квіти і цитруси, ласкавий деревний акорд, безтурботність мускусу, ніжний шовк і бархатиста шкіра. Я уклав в один флакон всі насолоди!" — повідомляє Франсуа Демаші. Парфумовану воду представила муза будинку Дженніфер Лоуренс — ефектна і чуттєва, справжнє втілення дівчини Dior.

6. Sauvage 2018

Свіжість з деревним шлейфом, вишуканість і сміливість. Композиція натхненна безкрайніми просторами, дикою природою, гірськими вершинами й чистим синім небом. "В якості відправної точки для створення Sauvage я використовував образ чоловіка, який перебуває поза часом і модою. Він завжди вірний собі". — Каже парфумер. Хто б це міг бути, як не Джонні Депп — яскравий, харизматичний і істинно мужній. Він ідеально представив ідею аромату. Цікаво, що до цього актор ніколи не знімався в рекламі парфюмерії.

7. Diorissimo 1956

Легендарний аромат з ніжною конвалією в серці — символом радості, надії й щастя у французів. У 1950-х, коли Dior тільки вставав на ноги, знаменитий граський парфумер Едмон Рудницька захотів створити для жінок щось елегантне і чисте. Він думав про свіжу і прекрасну конвалію у своєму саду. У 1955 році Рудницька зустрівся з Діором і втілив свою мрію. Diorissimo — це душа Dior, з якої почався успіх парфумерії бренду.