Розвінчано популярні міфи про догляд за шкірою
Хвороби шкіри не лікуються зовнішньо. Їх потрібно лікувати лише зсередини
Найпопулярніші із міфів про догляд за шкірою розвінчала Тетяна Святенко, професор, доктор медичних наук, дерматовенеролог вищої категорії, віце-президент Української асоціації лікарів-дерматовенерологів.
Міф 1. Хвороби шкіри не лікуються зовнішньо. Їх потрібно лікувати лише зсередини
"На жаль, його часто поширюють навіть лікарі-дерматологи, які видають своїм пацієнтам напрямок до гастроентеролога. Насправді, для переважної більшості шкірних захворювань, близько 90-95%, достатньо правильно підібраного зовнішнього лікування", - запевняє експерт. Про це пише makeupme.
Міф 2. Лікування шкіри травами, натуральними засобами – найбезпечніше та найефективніше
Ні, з точністю навпаки. На травах може бути дуже серйозна алергічна реакція, особливо в дітей віком. Щодо натурпродуктів, то, за словами експерта, ягоди рідко шкіра витримає, хіба що жирна. Тому що вони мають сильну дратівливу дію.
Міф 3. Щоб зберегти молоду шкіру, потрібно пити колаген.
Дотримуватися цієї рекомендації – все одно, що кидати гроші на вітер. Сьогодні немає жодного доказового дослідження, що підтверджує користь прийому колагену всередину. Зрозуміло, що коли він потрапляє до шлунково-кишкового тракту, то розпадається там на амінокислоти. Організм далі їх може пустити на потреби. Немає жодних доказів того, що отримані в результаті перетравлення амінокислоти можуть мігрувати тканини шкіри обличчя і розгладжувати зморшки.
Нагадаємо, 24-річна американська зірка Хейлі Бібер вразила своєю стрункою фігурою у новій рекламній кампанії всесвітньо відомого бренду Victoria's Secret. Знаменитість позувала перед камерами у трьох комплектах спідньої білизни з еластичного шовку: у білому комплекті з чорним мереживом, такому ж фіолетовому ансамблі та лавандовому образі з червоною окантовкою. Але Хейлі Бібер викликала резонанс у мережі через те, що стала обличчям нової рекламної кампанії Victoria's Secret, продемонструвавши не лише елегантне вбрання, а й блиснувши стрункою фігурою. Справа в тому, що минулого року бренд заявив, що змінює свою політику і більше не запрошуватиме до співпраці супермоделей і проводитиме своє шикарне "ангельське" шоу.