Як розташування товару в супермаркеті впливає на вибір покупців: дослідження

Правильно розташувавши товар у магазині, можна поліпшити раціон населення

Супермаркети є основним джерелом продуктів харчування для багатьох сімей, а методи внутрішнього маркетингу, такі як розміщення реклами продукту, можуть вплинути на вибір товарів покупцями.

Саутгемптонський університет провів дослідження, в ході якого з'ясувалося, як потрібно правильно розташувати в магазині товар, щоб покупцям хотілося купувати більш здорову їжу. Про це повідомляє PLOC MEDICINE.

Згідно з проведеним дослідженням, відвідувачі супермаркету стали частіше купувати свіжі фрукти та овочі після того, як їх перенесли ближче до входу. Разом з тим кондитерські вироби та інші продукти, які не є здоровою їжею, були прибрані з касової зони та прилеглих проходів.

Дослідники зазначають, що продажі солодощів та іншої шкідливої їжі впали, а овочів і фруктів — зросли. Так, за тиждень у кожному магазині, де проводили дослідження, купили на 1500 кондитерських виробів менше.

Після перенесення овочів і фруктів із задньої частини магазину в передню покупці придбали майже 10 тисяч додаткових порцій. Таким чином, встановивши "здорове планування", можна вплинути на вибір покупців на користь здорової їжі.

Нагадаємо, раніше видання "Коментарі" інформувало, що в Австралії жінка зустріла пітона, який виліз із полиці в супермаркеті. Очевидиця неймовірного зняла на відео свою зустріч із незвичайним "покупцем". Детальніше про це читайте у нашій статті.

Також портал "Коментарі" повідомляв, що британські вчені з'ясували, як правильно харчуватися на роботі та у школах. Детальніше читайте в матеріалі на нашому сайті.