Магія маркетингу: як магазини змушують нас купувати більше, ніж нам потрібно

Ми не помічаємо маніпуляцій, які змушують нас витрачати більше грошей, коли ми йдемо за покупками до магазину.

Під час походу до магазину на покупця діють численні психологічні фактори, які вміло використовують маркетологи, і таким чином змушують купувати додаткові продукти. Ці методи діють, як для покупки їжі, одягу, так і для різноманітної техніки та гаджетів. Дізнайтесь, як магазини змушують вас витрачати більше грошей.

Інколи ви можете помітити, що зайшовши до магазину, у ньому змінилось планування. Звичний для вас хліб чи туалетний папір лежать не в тому місці, де ви звикли. Це один з методів маркетологів змусити купувати більше.

Виявляється, що таким чином, покупець буде довше шукати необхідні для нього продукти і затримається в магазині. А якщо ми затримались в супермаркеті на довше, то і купуємо більше. Згідно з дослідженнями 50% товарів ми купуємо імпульсивно. А серед населення майже 90% людей роблять імпульсивні покупки. Таким чином залишаючись у магазині на довший період часу ви можете відреагувати на якусь акцію, пропозицію дня чи знижку і придбати товари, які не планували купувати.

Щоб не купувати більше продуктів можна дотримуватись кількох корисних порад. Наприклад, пам'ятати магію маркетологів, яка змушує вас витрачати більше грошей, а також складати чіткий список потрібних речей, які ви збираєтесь купити. Таким чином ви уникнете того, що б купити кілька зайвих плиток шоколаду або упаковку макаронів.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв про п’ять канцерогенних продуктів, які викликають рак.

Також "Коментарі" писали про новий вид шахрайства – квішинг. Його за допомогою QR-код шахраї можуть зняти усіх гроші з вашого рахунку.