Український дизайнер розповів про основні модні тенденції цієї осені

За словами українського дизайнера, глобальний тренд, якого притримуються усі до єдиного глянцеві видання в цьому надзвичайному році – це не забруднювати навколишнє середовище. Екошкіра з бананової шкірки, нитки з перероблених пластикових пляшок, і кросівки в стилі 80-х – головні тренди осінньо-зимового «післякарантинного» сезону.

Про найголовніші тренди моди осені-зими 2020-2021 розповів відомий український дизайнер Андре Тан. Про це пише Укрінформ.

Що стосується кольорової гамми цього сезону -трендовим кольором стане classic blue - синій, а також всі його відтінки. Не менш популярним буде фісташковий.

"Взагалі, всі колекції сезону осінь-зима 20/21 будуть такі... трошки припилені. Колірна гамма буде не яскравою і соковитою, а трошки присипана попелом, скажімо так", - розповідає дизайнер.

Весняно-літній комбінезон поступиться осінньому тренду: пальто-тренчу та пальто без ґудзиків з підкресленими лініями. Мода oversize та альтернативні модні стилі такі як "клошар", або потворне взуття залишиться в минулому сезоні, давши дорогу деталям, які підкреслять жіночність.

"Нарешті у жінок буде видно їхні форми, а не як раніше – людина йде, і незрозуміло – то жінка, чи то чоловік - в одязі oversize, в якихось потворних кросівках, які виглядають більшими на п'ять розмірів. Зараз вступає в моду ретро 80-70 років. У моду, наприклад, увійшли кросівки, які носили у 80-х. Компанія Gucci і багато масмаркет-брендів, такі як Zara, H&M, Massimo Dutti, підхопили цей тренд. Тому зараз в моді буде одяг перш за все дуже зручний, у тому числі і в моїй колекції. Якщо це жакет, то зі стрейчевої тканини, на запах. Щоб його могла вдягнути жінка з будь-якою фігурою", - розповів він.

За словами Андре, наступні кілька років лідерами трендів залишаться маски і рукавички – "ми від цього нікуди не дінемося, маємо звикнути, що найближчі кілька років вони точно будуть з нами". Так, за думкою дизайнера, маску треба мати у декількох кольорах – не лише чорну і бежеву, але, припустимо, і червону під сукню, або іншого кольору під будь-якої принт.

Нову роль тепер будуть відігравати високі коміри у светрах – в них тепло і затишно в морози на вулиці, іноді вони можуть бути і капюшоном. А при вході до, наприклад, магазину можуть бути натягнуті на обличчя в якості маски.

Також український дизайнер наголошує, що глобальний тренд, якого притримуються усі до єдиного глянцеві видання в цьому надзвичайному році – це не забруднювати навколишнє середовище. Екошкіра з бананової шкірки, нитки з перероблених пластикових пляшок, і кросівки в стилі 80-х – головні тренди осінньо-зимового "післякарантинного" сезону.

Раніше "Коментарі" писали про те, що нова чоловіча мода підкорює світ.