Соуси з McDonald's втілили в колекції кросівок Adidas

Mcdonald's та Adidas представили капсульну колекцію

Популярна мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's досі працює в карантинному режимі, але це не завадило компанії створити яскраву каллаборацію з всесвітньо відомим брендом Adidas.

Капсульна колекція була випущена в підтримку молодіжного турніру з баскетболу All-American Games (AAG), в рамках якого і співпрацюють бренди. В цьому році, через пандемію коронавірусу, турне було скасовано, але автори колекції таким чином вирішили підтримати дух молодих спортсменів.

Сама колекція отримала назву "Sauce Pack", а надихнули на її створення фірмові соуси McDonald's. Колекція складається з чотирьох видів футболок і кросівок, а в рекламі знялися баскетболісти Джеймс Харден, Даміан Лиллард і Трейсі Макгрэди.


Новинки будуть продаватися онлайн в Китаї, Японії, Малайзії, Гонконгу, Південній Кореї, Індонезії, Тайвані та Філіппінах, а також у деяких магазинах Adidas. Предмети з колаборації випущені обмеженим тиражем у 50 тис. примірників.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що спортивний бренд Adidas випустив колекцію зхисних багаторазових масок для обличчя