Колекція кросівок продається за рекордні 25 мільйонів доларів: як виглядає "розкішне" взуття (ФОТО)

Кросівки забезпечили «рекордну суму аукціону» для моди

Аукціонний будинок Sotheby's продав 200 пар кросівок, розроблених покійним Віргілом Абло, за "рекордні" загальні 25,3 мільйона доларів, що у вісім разів перевищує початкову оцінку в 3 мільйони доларів. Про це повідомляє CNN.

Спеціальна колекція кросівок Louis Vuitton і Nike "Air Force 1" було розроблено для Louis Vuitton весна-літо 2022 року, йдеться у прес-релізі Sotheby's.

За словами Sotheby's, аукціон став першим продажем кросівок. Прес-секретар сказав, що, як колекція, кросівки забезпечили "рекордну суму аукціону" для моди.

Однак окремі пари кросівок коштували дорожче. Сюди входить пара кросівок Nike Air Ships, які носив зірка баскетболу Майкл Джордан, які були продані в жовтні за 1,47 мільйона доларів.

Абло, який був художнім керівником чоловічого одягу Louis Vuitton і першим художнім керівником модного будинку для темношкірих, помер у листопаді у віці 41 року після боротьби з рідкісною формою раку протягом двох років.

Розмір взуття варіювався від 5 до 18, причому пара розміру 5 забезпечувала найвищу ціну – 352 800 доларів США.

Sotheby's повідомив, що отримав загалом 10 000 заявок, 40% з яких надійшло з Азії. Більше двох третин учасників торгів були віком до 40 років.

Кожна пара була продана з помаранчевим футляром Louis Vuitton, виготовленим із таурійонової шкіри, інтерпретованим за попередніми зразками в архіві Будинку моди.

Кошти від продажу підуть до стипендійного фонду імені Віргіла Абло "Постмодерн", благодійної організації, створеної для підтримки навчання перспективних студентів чорношкірого, афроамериканського та африканського походження, додали в аукціонному домі.

За словами Sotheby's, Абло брав участь у першій організації аукціону до своєї смерті.

Чарльз Ф. Стюарт, генеральний директор Sotheby's, сказав у своїй заяві, що "рекордний" аукціон, який мав "безпрецедентну глобальну участь", є свідченням спадщини Абло як "одного з найбільш далекоглядних художників і дизайнерів свого покоління, чиє широке поширення і вплив все ще відчутні".

Окрім того, що він був модельєром у Louis Vuitton, Абло заснував бренд Off-White. Він також був діджеєм та колишнім креативним директором дизайнерського агентства Donda, що належить Каньє Весту, який тепер відомий як Є.

У Louis Vuitton йому приписують привернення демографічної привабливості бренду, а також стирання межі між високою модою та вуличним одягом.

Раніше "Коментарі" повідомляли, які сукні будуть у моді навесні-2022.