Hugo Boss змінює логотип і стратегію розвитку: чим дивуватиме клієнтів бренд (ФОТО)

Бренд Boss оголосив про перезапуск і показав спеціальну компанію з зірками

У Hugo Boss заявили про амбітні плани. Німецький дім моди не лише змінив свій логотип уперше за пів століття, але і планує увійти в сотню провідних брендів світу. До 2025 року компанія планує збільшити продажі до 4 мільярдів євро, це удвічі більше, ніж зараз. Про це пише Esquire, передає портал "Коментарі".

У рамках зміни концепції розвитку, уперше за 50 років бренд змінив свій логотип. Дизайнери зробили його більш лаконічним - зменшили відстань між літерами та прибрали внизу назву компанії. При цьому кольори лишили без змін - чорний та червоний.



"Ми плануємо реалізувати стратегію розвитку, при якій Hugo Boss вже до 2025 року подвоїть продажі та увійде до списку 100 найкрупніших компаній світу", - поділився планами генеральний директор компанії Даніель Грідер.

Також дім моди змінить клієнтську орієнтацію - планують залучити більш молоду аудиторію. Для цього буде змінено дизайн магазинів та підхід до комунікації з клієнтами.

Одним з перших кроків стала презентація нової колекції весна-літо-2022, в зйомках якої взяли участь світові селебріті з різних країн світу - від спортсменів до блогерів. Нову колекцію рекламують: топ-моделі Кендал Дженнер, Хейлі Бібер та Джоан Смоллс, американський репер Future, TikTok-зірка Хабі Лейм, південнокорейський співак і актор Лі Мін Хо, британський боксер Энтоні Джошуа, італійський чемпіон по тенісу Маттео Берреттіні та німецька легкоатлетка Аліка Шмідт.


Читайте також: Вчені з'ясували, наскільки спорт здатний продовжити життя