H&M створив куртку для обіймів на відстані

Цю куртку створили у відповідь на карантинні обмеження

Пандемія коронавірусу, яка охопила весь світ, вплинула на всі сфери нашого життя, включаючи і моду. Цього року перед дизайнерами стоїть завдання не тільки представити оригінальну і практичну річ, але і наділити її незвичайними властивостями. Нещодавно в Швейцарії створили джинси, які захищають від COVID-19, а зараз - "карантинну" куртку. Про це повідомляє видання 23-59.

Популярний швейцарський бренд H&M представив новинку для тих, кому через карантин не вистачає тактильних відчуттів. Фахівці берлінського підрозділу H&MLab розробили спеціальну куртку, яка називається Wearable Love. Вона створена з джинсової тканини і зовні нагадує звичний предмет гардеробу. Але головна її фішка прихована всередині. Адже в куртку вбудовані сенсори, які створюють ілюзію обіймів.

Активувати їх можна за допомогою унікального коду, яким власник куртки може поділитися з близькими. Автори ідеї переконані, що це прекрасний спосіб підтримувати контакт з рідними, дотримуючись соціальної дистанції.

Щоб представити новинку, розробники випустили яскраву відеорекламу, а ось коли саме новинка надійде в продаж, поки невідомо.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло про те, що американський бренд створив куртку з монет.