Це треба бачити: італійський бренд створив чоботи-монстри (ФОТО)

Модний дизайнер Беате Карлссон створила для свого бренду AVAVAV нестандартне взуття - чоботи-монстри

У цьому році дизайнери намагаються здивувати покупців своїми нестандартними взуттєвими новинками. Тільки в мережі перестали обговорювати дивне взуття з пальцями та манікюром від японського бренду, як компанія AVAVAV представила свої чоботи-монстри.

Молодий флорентійський бренд, а точніше його дизайнер Беате Карлссон створила гіперреалістичне взуття з довгими пальцями. За її словами, ця стилістика зображає безумство нового часу з обов'язковим соціальним дистанціюванням.

У нову колекцію бренду увійшли чоботи та ботфорти, які нагадують лапи справжніх монстрів. Але попри це взуття з витягнутими пальцями в темно-червоному і яскраво-зеленому кольорах розкупили за перші хвилини. Але вартість такої новинки не вказана.

До речі, не забуває дизайнер і про екологічний аспект: для створення новинок були використані залишки матеріалів, запозичені у великих модних брендів. Крім того, взуття продається обмеженими партіями онлайн, продається в упаковці з перероблених матеріалів і перевозиться на електромобілях.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от AVAVAV (@avavavfirenze)

Нагадаємо, що популярна американська компанія Tommy Hilfiger, яка виробляє одяг, взуття та парфумерію, вирішила порадувати своїх покупців незвичайним взуттям. Відомий дизайнер минулого року представив весняну колекцію взуття, куди увійшли моделі кросівок, розроблених з використанням переробленої яблучної шкірки.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що новинки італійського будинку високої моди Bottega Veneta є одними з найпопулярніших серед модників в цьому році. У 2020 році бренд випустив незвичайне взуття, яка стала інтернет-мемом. Відомо, що мюлі жовтого кольору увійшли в колекцію під назвою Pre-Fall 2020.